tisdag 2 april 2013

Skogsritt me kaffe

Idag hade vi kaffe och tonfisksallad med till skogs. Kalle var självklart med också. Pastilli lämnade hemma. Vi var ute på en 2h ritt, red genom skogs ut till en villaväg. Kalle var lite speedad så det tänkte sluta med en avramling. Vi kom i rätt snabb trav, en fågel flög upp rätt ur skogs, han hoppade till, sparkade bakut och drog iväg. Jag flög upp ur sadeln, tappade stigbygeln och hängde på halsen. Konstigt nog lyckades jag kravla mej upp. Då jag såg marken tänkte jag bara: nej faan min axel. Skulle nämligen ha landat på andra axeln om jag hade trillat. Vi kom hem iallafall, trötta och belåtna.

Kalle åt en makaron med chili på


Tigger kaffe

Passade på att nosa runt i området


Försöker sola mitt bleka fejs ;)

Sötisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar