onsdag 10 april 2013

Nya böcker

Har som sagt fått ett ryck och börjat mala böcker igen. Snöat in mig på självbiografier. Senaste var Patrik Sjöbergs bok - rekommenderas! I lågstadiet var bibban mitt andra hem. Släpade hem stapplar med böcker som jag sträckläste. Slukade alla kitty böckerna, tvillingarna böckerna - ja alla serier som innehöll ca 30 böcker. Hon som då jobbade på bibban kunde inte bara mitt lånenr, hon kunde också bli orolig och undra om det hänt nåt ifall jag inte synts till på hela veckan. Ett tecken på att man kanske springer på ett ställe ofta! 

Bingo Rimér är en speciell typ så hans bok ska jag läsa först. En hel del minst sagt intressanta bilder i.... om man gillar nakna glamourmodeller alltså.... Sen såklart, måste man ju läsa Camilla Henemarks version om kungen. Magnus Hedmans bok trodde jag att jag beställde, men visade sig vara ljudbok så den får jag ha på då jag kör bil.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar