torsdag 4 april 2013

Körtur & ELF

Var ut på kärrtur idag med Pastilli. Första gången nu på en tid. Men jag insåg att jag måste köpa ny maggjord till selen för det är lite snävt. Hon har så mycket päls ännu plus lite mage så den gamla gjorden halkar "under armarna" och skaver på bogen. 

Fick en litet paket från www.eyeslipsface.co.uk innehållande en del smink som jag och Sanna beställt. Mitt var typ 4 läppglans, 4 ögonskuggor, läppstift och nån bronzer. Jag käkar läppglans, måste ha ett läppglans alltid med mig vart jag än går.  Har beställt tidigare också från samma ställe. Billigt med helt ok kvalitet. Just läppglans spelar ingen stor roll hur det är kvalitetsmässigt. Foundation och sånt köper jag dyrt. Vårt paket nu som innehöll 30 produkter blev att kosta runt 40 pund eftersom de hade en kampanj med 50% på alla grejer. Billigt! Lätt att beställa också!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar