måndag 1 april 2013

Påskmåndag

Sista dagen på påsk, ska snart och jobba. Fick en förkylning i lördags och borde egentligen inte alls fara. Dricker lite finrexin så blir det bättre. Envis som jag är så tömkörde jag Pastilli idag, medan Kaj gick med Kalle. Men i skogen hem blev jag helt slut så jag knöt grimskaftet runt i grimman som en tygel och hoppade upp barbacka utan hjälm. Bra gick det också! Kalle har fått en del ryggmuskler för sist jag red utan sadel så var det så benigt att jag fick ont i röven ;) 

Kaj kom hem besviken igår utan Celica. Den var ett vrak. Ratten gnisslade, lagren var slut, inredningen var helt förstörd, bromsarna tog ingenting, helt nerrökt... ja...några av felen... 

Kaj lagar mat medan jag färgar mitt hår och bloggar...lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar