lördag 22 januari 2011

Who's BAD?

Köpte Michael Jackson dansspelet till Wiin igår. Skitkul, men skiiitsvårt! Iallafall så har man lärt sig dansen någolunda till Bad, Beat It och många andra. Körde 45min pass idag i stäck, svetten rinner. Bra träning! :) Skrattade igår då Kaj alltid varit ett stort fan av Michael och lärt sig hans danser då han var liten. Han hade nån hatt med svarta garntrådar som hår tror jag. Tänk om han visste då att han vid 30 års ålder skulle stå och hoppa framför tv:n. 

Ikväll ska vi ut på stan, äta, på krogen och sova över på hotell. Minisemester! Min semester börjar ju nästa vecka, hittills har jag "bara" varit sjukskriven. SEN börjar jag jobba - längtar (tok). Köpte en vit genomskinlig blus från Gina igår och långa örhängen med en svart fjäder i. Måste ännu hinna färga håret, blir alltid panik innan man ska ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar