tisdag 4 januari 2011

Träning v52

Tänkte börja skriva ner vad (och OM) jag tränat varje vecka, dels för att sporra mig själv och för att minnas bättre. Tycker om att träna, men då jag tröttnar fort så går allt i perioder. Har inte hittat nåt - förutom ridning som jag skulle orka med regelbundet en längre tid. Kickboxning skulle jag vara intresserad av. Det börjar en kurs nu i jan men tyvärr hinner jag inte bli i skick tills dess. Förra veckan började lugnt, har haft ett långt uppehåll nu, lite småförkyld hela tiden och trasig arm.

Må 28.12: - 
Ti 29.12: Styrketräning hemma (mest ben, rumpa) 30 min
Ons 30.12: Skrinna 45 min
To 30.12: Promenad 40min
Fr 31.12: -
Lö 1.1: -
Sö: 2.1: Styrketräning (mest ben, rumpa) 35 min

MITT MÅL är att:
1. Träna 4 ggr/vecka, varav styrka åtminstone 2 ggr. Behöver stärka upp hela kroppen.
2. Få upp bättre flås
3. Pusha mig mer, det är inte farligt att må lite dåligt!
4. Orka springa 10 km i ett sträck i sommar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar