måndag 24 januari 2011

Lördag!

Vaknade sent idag, trött från igår. Halsen värker, näsan är täppt.  Kanske inte var så bra att vara ute i lördags. Dessutom var jag tvungen att dansa till Michael igår fast pulsen slog 200 efter några steg. Tävlingsmänniska? jaa!...dålig förlorare? jaa! 

Vi hade iallafall det jättebra i lördags. Maten var god, jag åt kycklingfile med pepparsås och pestopotatis, drack vitt vin och sen till efterrätt kaffe och cappuchino pannacotta. Vi delade på en champagneflaska på hotellet, gick till O'Malleys på varsin drink och såklart Kaj's favvo barspel - nåt supertrist spel som man inte kan förlora i (tar ju såklart länge). Köade i en halvtimme utanför Fontana (jag surade över överklassmänniskor som var vip och fick gå före i kön - jag e sååå lantis), drack goda drinkar och dansade hela kvällen. Att vi kände oss unga var ju bara ett plus! Medelåldern KAN ju inte vara högre än 18!

Funderar nu om jag ska hoppa i bilen och hämta mina paket från posten. Har beställt nya påslakan och underlakan till sängen från Ellos plus nya byxor och en kavaj från Bubbleroom. Hoppas att jag blir nöjd! 










 
 

2 kommentarer:

  1. Snyggt Findus! Kan din skjorta månne va från Nelly.se? Isånnafall har jag en likadan :)

    SvaraRadera
  2. Japp! tyvärr konstaterar jag att den är elektrisk som fan. Fick mindre nervsammanbrott då jag upptäckt he. JÄTTE snyggt me en skjorta limmad längs kroppin.

    SvaraRadera