onsdag 12 januari 2011

Ett steg närmare normalt liv

Jumppa idag, inte går det så snabbt framåt. Jumppa tjejen tröstar mig och säger att jag måste tänka att det var ett stort ingrepp och att axlar tar länge. Men nu är jag på 11:e veckan och får fortfarande inte upp armen mer än 90 grader rakt framåt. Suck! Nu ska jag ta hjälp av ett rep och med hjälp av vänster dra upp höger. Genialt! 

Fick ner mitt sista träningsprogram idag också, har tittat med stor beundran. 14 st stentuffa konditionsprogram, Insanity heter det... OMG. Klarar man någorlunda uppvärmningen så är det bra. Men det kliar i fingren på mig. Shaun T lovar snyggare kropp på 60 dagar. En timme bränner upp mot 1000kcal. Säger en del....Upp till bevis sen när axeln klarar. Då jävlar blir det åka av! 

Om man inte orkar träna kan man ju alltid bara titta på honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar