fredag 18 februari 2011

Finally friday!

Känner mig som en normal arbetare med må-fre jobb. Ganska skönt egentligen, men tråkigt! Som jag sa åt Kaj: det blir aldrig några överraskningar. Vakna 5, katterna skriker, kläder, smink, hår, köra samma sträcka ung samma tid, bli omkörd i Malax av samma svarta Honda, lyssna på dagens skemmeslåt på X3M, rusa in med resten av de nyvakna människorna. Ja nå på jobbet byter jag ju paiko iallafall. Sen hem, laga mat, göra ngt, sova. Jag har dåligt tålamod och gillar förändring, därför är skiftesjobb kul.

Jag tror jag omedvetet hittar på saker för att få lite action i livet. Idag var jag nämligen BERGSSÄKER på att jag blev förföljd av ett gäng ryssar! Var på Citari varav 2 typer i jobbdräkt tittar på mej, pratar ryska, går omkring där jag går. Sen sitter de i en arbetsbil på parkeringen, glor som fan, far i väg just efter att jag far, följer mej till rondellen, tar samma väg som mej... Hinner sitta och fundera alla möjliga tankar om att börja villa bort dom, typ rejsa med Hondan (insåg att jag hade en chans mot deras skruttiga diesel)...ni vet biljakter. Tills jag inser att dom svängt av före motorvägen. Jaha. 

Ikväll ska jag hitta på nåt OVANLIGT och SPÄNNANDE!! Måste bara fundera ut vad.. eller så håller jag mig tills imorgon då vi ska ut ett gäng tjejer på krog. Nice! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar