tisdag 8 februari 2011

Biokväll

Vi var förrästen på bio i lördags och såg The Tourist med Angelina Jolie och Johnny Depp. Har tydligen fått dålig kritik med jag tyckte den var bra. Smårolig, innehöll både action och romantik. Inte riktigt typisk Linda film men nästan. De som känner mej vet att typisk jag film är PANG PANG och biljakter, helst i kombination med en snygg kar, t.ex. The Fast and the Furious.. iof innehåller de inget skjutas men en snygg kar. Äh skit samma. Jag höll mej vaken iallafall, det säger väl allt?



Igår va de en superslö dag efter jobbet, sov 3h på soffan. Missa t.om Top Model. Suck. Men ha ju varit pigg på jobbet istället. Ikväll ska jag försök att se House men vi får allt se hur det går. Läste på Amanda Schulmans blogg (en favvoblogg) att hon lider av "somna framför tv syndrom". Skrattade högt då jag läste det inlägget - det lider jag också av. Först jättepigg, sen lite tunga ögonlock, sen djup sömn - på mindre än 10 min. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar