torsdag 10 februari 2011

Every day is a new day

Sitter vid en slö dator på sjukhuset och väntar på min gulling. Vi ska på stan, köpa lite kläder, äta nåt och storhandla. Jipii, åtminstone shoppingdelen. Jobbet flyter på i snabb takt, inga egentliga problem ännu. Det är tråkigt efter jobbet då man inte har nåt vettigt att göra. Stallet skulle jag gärna vara i men det är så långt dit så jag far inte 40 min bilväg x2 efter att ha kört fram och tillbaka till stan en gång.

Provade lite magdans (en träningsvideo från nätet) men den var så töntig så jag slutade efter en kvart. Alla moves avslutades med att hon sa "cause your the Goddess" "every woman is a Goddess" blabla töntigt. Sen blev jag lite sur då mina höfter inte alls rörde sig i samma takt som hennes så jag tänkte skit samma.

Jag igår haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar