onsdag 24 november 2010

Gårdagens

Var på återbesök till sjukhuse igår, togs röntgen också. Allt ser bra ut. Läkaren påstod dock att ja vari för rädd att använd armen, varav av "bända" upp den mot take. AJ. Klart som fan att man e rädd om nåt som tar ont! nu ere dåliga dagar igen, tar ont att ligga, sitta å gå. What to choose?? Meeen de har ju kunnat va värre, man blir ju frisk. 

Passade på att göra stan igår igen, i hopp om att hitta nåt nytt till fredagens julfest. Tyvärr är det ganska svårt med tanke på att klänningar och toppar måste vara så breda att de kan stigas i eller vara så strechiga att de kan tas ovanifrån. Frustrerat konstaterade jag att den snygga klänningen på vila inte gav med sig:( 

Fick också hem lite julklappar. Allt är snart handlat nu! vilket rekord år!! vi köpte oss en ny apparat, en Bosch som man kan riva saker med eller det som jag främst tänker använda den till:pajdeg. Sen köpte vi en fin skylt till köket - jag älskar skyltar, ett par tofflor åt mej (supersköna å varma), en kofta att ha på julfesten å nya strumpisar.



Att göra då jag blir frisk:
1. Rida
2. Börja träna igen. blir så inspirerad av anna ankas program. jag å vill!! speciellt nu då man lagt på sig några kilon av att bara kunna ligga på soffan.
3. Ta in på hotell med kaj. minisemester bara vi två, inga hästar denna vinter att oroa sig för. bara mys!
4. Hjälpa till med stallsbygget så det blir klart nån gång - går extremt trögt nu just
5. Städa överallt. Väldigt frustrerande att man är hemma men kan inte göra ngt
6. En riktig helkväll ute! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar