tisdag 2 november 2010

Äntligen hemma!!

Efter fredagens kaos är jag äntligen hemma igen! fick nog av sjukhuset! grät inte i samband med avtrillningen (svor mest) men grät några skvättar istället efter då jag tyckte synd om mej själv. Nu är jag alltså hemma på sjukledigt i minst 6 v + en uppskjuten semester på 1 v. Få se då hur bra mina muskler funkar. Är redan styv och omusklad, såklart är jag svullen under huden så armen är jätteblå. Det blir att jumppa armen flera gånger om dagen, annars styvnar den bort helt.

Dagens projekt var att duscha. Kaj tog Pekkas dag idag och är hemma och sköter om sin (till syntes skröpliga) fru. han fyller ju 30 år idag! Tyvärr utan goda tårtor och utan presenter. Stackarn, men han är väl mest glad över att jag är hemma helskinnad. Vad skulle jag göra utan min äskade kaj? det finns ingen som han. <3

och nej sara jag slutar inte med hästar ännu. måste bara hålla en liten paus i ridningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar