fredag 12 november 2010

Fredagsmys

Ännu en vecka har gått. Går snabbt, bara 4v till! hoppas jag är frisk sen, finns såå mycket saker jag vill göra efter detta!

Idag har min kära morsa varit här och tagit bort stygnen, kokat mat å pratat lite. Vaknade i morse av att Neus krafsade, hon hade pinkat på de nytvättade matsalsgardinerna. Hon har käkat antibiotika i en vecka för uvi, men det har inte hjälpt. Hon behöver kissa en gång i timmen stackarn! men hon fick ny medicin så jag hoppas det hjälper. Vet exakt hur det känns! aj!

Nu är gos hemma, har börjat koka mat. Vi skall spela spel ikväll, labyrint = nostalgi! :), kolla idol å käka färsk ananas. En skön fredagskväll. Imorgon får vi främmande av Sabina & Tommy. Kaj står för matlagningen (och allt annat). Jag är nog chefen som övervakar det hela så allt går rätt till. Som alltid.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar