torsdag 25 november 2010

Födelsedag




Grattis Linda! Måste ju gratta mig själv på min 26-års dag. Ingen tårta har jag fått å inga presenter. Men det är ju så då man börjar bli gammal. Min bästa present är att Kaj tar hand om mej (och orkar med mitt gnäll) varje dag! 

Fick va på jumppa idag, tycker faktiskt värken har släppt lite. Ska träna varannan timme nu. Nu jääävlar ska ja bli frisk. Tyvärr kommer jag troligen att va sjukledig ännu 1 mån :( kan int fara tillbaka till jobbet ännu, får ju inte ens jobbardräkten på mig. Den ska ju kläs över huvudet och kan inte lyfta armen. 

4 kommentarer:

  1. Du fick ju faktist en teckning av Liyah juh!

    SvaraRadera
  2. nå joo he hadd ja glömd! å baket ja skriva heje fick ja en vinflask åv papp. men han e redan slut *hick* ;)

    SvaraRadera
  3. Hmm. Undrar om korte mett hinda kom fram?? Om int så får du e imorn säkert, men GRATTIS på födlaren här också, så jag nu säger det på rätt dag :)

    SvaraRadera
  4. e kommer säkert idag! :) tack!

    SvaraRadera