onsdag 13 februari 2013

Smoothie och jobb

I wan't my energy back! HUH, spysjuka önskar man inte ens till sina värsta fiender (inte för att jag har några men..). Varit hemma från jobbet många dagar nu, men imorgon får jag fara. Bara tre arbetsdagar och sen har jag en veckas semester! Kaj behöver lite semester iallafall, jag är utvilad som har mest sovit om dagarna. 

Smoothien här är "copy-pasted" från google!
Har annars äntligen fått tjänst, eller befattning som det heter på riktigt! :) Ingen skillnad på lön eller så men skönt iallafall att jag säkert har jobb. Iof har jag jobbat som vikarie i 5 år och inte varit utan jobb en dag. Men man vet ju aldrig. 

Energy smoothie:
Mixa frusna blåbär, mango, björnbär med en rejäl skvätt blåbärssoppa. Skiva i en banan. Kör tills den är jämn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar