torsdag 7 juli 2011

Hett

Riktig sommarvärme här hos oss, tydligen ännu imorgon. Igår fick K vara ute på 1h45min terrängtur, Soffi red och jag cyklade. Vi testar huruvida han beter sig ute ensam utan hästsällskap på nya vägar. Bra, men hoppade halvt i diket när två bilar kom. Tönt. Därav bra att Soffi red, hon är lugn. Så lugn som jag bara skulle vara på morfin typ. Idag ska jag rida lektion i värmen. 

Har en tråkig "borde" göra lista men skiter blanka f-n i den. Vem orkar städa, tvätta (det gör jag faktiskt) och skura då det är varmt ute? istället ska jag snart flytta ut på filten och läsa ut boken jag håller på med. Börjar lagom till sommaren läsa kriminalromaner, håller på med Odjuret av Roslund Hellström. Ska nog cykla till boden och köpa ngt gott. 

Ska in ti stan imorgon och kika på rean. Har drömt om en grön byxdress från H&M enda sen jag såg den, men var för pank för att köpa den för ynka 20 spänn. Då är man nog ganska pank... På webshoppen är min storlek slut :( Kanske den finns kvar eller så får jag fortsätta drömma.


Helt underbar, men såklart high heels till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar