söndag 10 juli 2011

Dåliga sidor

Man är ju inte så perfekt - långt ifrån. Men en sak jag ibland skäms över mig själv över, jag suger på att köra bil! Pinsamt värre, speciellt då man spenderar 1 h varje dag i en *vissel* Jag kan inte fickparkera, har problem med att parkera vanligt också, jag gör "kärringstopp" titt och tätt, slirar på kopplingen, skruvar ner stereon i varje korsning för att höra på dragläget hur mycket jag behöver gasa, kan inte krypköra - då hoppar det, igår körde jag upp på trottoaren vid Abc då jag såg Sanna och Kent.. Dessutom är jag en aggressiv bilförare, blir irriterad då folk kör dåligt/för hårt/för sakta... jösses.  

Annat då:
- jag har totalt ogröna fingar, allt dör som jag tar hand om MEN SABINA! din chili och tomatplantor lever och mår bra (än) ;)
- totaaalt oteknisk
- glömsk och virrig, kan glömma vad jag gjorde för 5 min sen. Var laa jag nyckeln nu då? hm kanske i frysen...
- pratar för mycket, lyssnar för lite
- tidsoptimist 
- listan kan göras lång men man ska väl vara positiv! Kanske dags för en förändring.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar