torsdag 7 april 2011

Handlat lite

Var i tisdags med Petra på en liten stadsrunda och på kaffe. Var tvungen att köpa nya jeans. Köpte mina absoluta favvo på Gina för ca 2mån sen, men nöt som jag är tog jag för stor storlek! Köpte också två superfina ringar från samma ställe, stod och velade hur länge som helst. Fanns ju jättemånga snygga! Shoppade också lite frön åt hästarnas mage, balsam åt man/svans, turkosa och lila lådor som jag ska ha i stallet.

Om nån behöver Kirsten jeans från Gina stl 28/32 har jag!

Huu då, mina händer ser åldrade ut, men är bara torra! 



Söt roskis till stallet
Beställt denna sele från washap.se åt Pastilli




Igår var jag på sightseeing till Vörå och hälsade på Solveig och hennes baby! Tyvärr hade jag först kört fel, sen körde jag ännu mera fel och hamnade på nån lite skruttig byaväg som man knappt kom fram på. Men efter en del körandes kom jag rätt iallafall. Jättesöt baby! och hund också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar