lördag 4 december 2010

Wii (!) want

Vi har fått en fix ide, vi funderar på att köp en Nintendo wii. Jaa vi e 30 å 26 år, har bättre saker att sätta våra cash på, men e sku ju va sååå roligt! speciellt då kaj hitta sitt drömspel, nämligen Michael Jackson Experience. Jag bara måste ha Super Mario isåfall. I brist på annat har jag just spelat lite bilspel. Fick en liten flashback från gymnasietiden nån gång. Jag å Maria (kanske Malin å) hade en Colin McRae period. Vi spelade kvällar och nätter, vardag som helg. 

Funderar om jag borde göra ngt vettigt nu, blir lätt lat av att vara sjukskriven. Ska på födelsedagsfest ikväll, borde gå igenom skrubben om jag hittar nåt jag kommer i! 

 

1 kommentar:

  1. Janå int e vi nu nå bättre vi heller, vi spelar nintendo 64!;) MAAAARIO :D E ji no bara ti köp!

    SvaraRadera