fredag 17 december 2010

Skärpning

Alltså jag borde börja jobba. Har för tråkigt på dagarna, åker till Vasa, handlar en massa egentligen onödiga saker. Vi hade julkaffe på jobbet också, kändes som hemma. Saknar faktiskt jobbet konstigt nog! Inte att stiga upp 5 men det andra. Göra något, "dra sitt strå till stacken". Nu slösar jag bara istället i brist på annat. 

Jag saknar självdiciplin. Hur fan får man bättre sån?
Jag skulle sluta dricka kaffe - klarar en halv dag.
Jag skulle sluta äta socker - måste bara äta upp pajen först...
Jag ska sluta shoppa onödiga saker - wow va fin..

Hjälp!

Iallafall....detta köpte jag idag + en lång och mysig stickad kofta från Gina Tricot, ett vitt linne, svarta strumpisar (borde fila mina fötter oftare så nöts inte strumpisarna så fort). Faktiskt så var ny hårfärg och hudcreme nödvändiga, det klarar man sig inte utan!


Imorgon ska jag lista produkterna jag använder. För jag har tusen och en såna, köper alltid nya IFALL den nya skulle vara bättre. Så kanske nån där ute slipper göra samma misstag som jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar