söndag 12 december 2010

Telefonförsäljare - you suck!

Finally, alla julisar är köpta! köpte de sista igår då jag å Kaj va in en sväng. Blä va de va mycket folk i stan! Jag köpte en ny telefon i fredags också, en Nokia C5. Denna gång en normal telefon utan vare sig lucka eller touch screen. Men hade iaf navigator, internet å allt möjligt som jag ju aldrig kommer att använda.

Bytte abonnemang till Dna igen. Är trött på saunalahti och deras finska "service". Ringde nån typ igen i lördags och frågade varför jag bytt till DNA. Frågade om han kunde svenska. Nej (såklart). Började på finska säga att det var anledningen till varför jag bytte till Dna. MEN mitt tålamod brast så jag bara skrek i telefon att han ska lära sig svenska och sen ringa tillbaka, kiitos hei, tack å hej å slängde på luren. Moget.... men jag tänkte för en gångs skull inte vara den som sitter som ett fån med ett pipande i luren då de slängt på. 

Nu sitter jag å lyssnar på Rammstein och funderar på fortsättningen av denna dag. Kanske man kunde prova slå in lite julklappar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar