söndag 26 februari 2012

Lördasgmys med Mello

Hörde att man i Sverige pratar om Mello; alltså Melodifestivalen. Tänkte att det var tid att kolla sista deltävlingen innan andra chansen kommer. Poängsätta gör vi alltid. Våra topp tre blev: 1. Danny 2. Perrelli 3. Dynazty. Läste idag på nätet om "miljonfloppen och Perrelli" Fattar ingenting.. hur kunde Lotta Engberg och den-där-gubben-med-jobbig-röst komma före henne? måste vara många gamlingar som röstat. Nåja..inte mitt problem. Vem ska annars Finland skicka? är väl avgjort nu eller snart?



2 kommentarer:

  1. Mello låter TÖNTIGT tycker jag! Jag har inte tittat på det ALLS ännu, brujar alltid spara mig till den riktiga finalen ;)

    SvaraRadera
  2. Lite töntigt ja...men MELLO e stort i Sverige! Blev inte ens förvånad när jag hörd vårt bidrag...hello last place!

    SvaraRadera