fredag 2 mars 2012

Tandvärk part 2

Här hemma är allt som vanligt. Var med ponny på besök hos veterinären då hon ätit dåligt några dagar. En ponny som inte äter tyckte t.om vetten att var konstigt. Hade jag inte ännu en gång rätt (Maria - försökte in i det sista ;)) tandinfektionen var tillbaka. Hittade ett litet hål i tandköttet som luktade var. Troligen ätit ngn pinne som pickat hål på tandköttet. Hur otur kan man ha? En månads ab kur, men en mycket gladare ponny som snart kan äta fritt igen. Vaknade annars på måndagmorgon samma dag som vi skulle iväg med enorm tandvärk på ena sidan. Jag har ALDRIG tandvärk. Börjar man bli synsk eller sympativärker man bara??!

Ser framemot pleppo-äta-krog fredagen om 2v, ska bli skönt att göra ngt roligt. Så mycket av det vardagliga tråkiga på sistone. Börjar tappa hoppet om hästarna. Alltid är ngn sjuk fast jag försöker att inte oroa mig, höet är mögligt så jag är tvungen att kasta massor, det är jobbigt att gå ut när man somnat av trötthet på soffan som jag gjort flera gånger denna vecka. MEN! Ska försöka se det positiva i det hela, dom lever och mår stundtals prima. 


Bonusbild på frassen. Kaj roar sig med att bygga kojjor åt honom. Vem är Kajs bebis månne??

1 kommentar:

  1. Näää, jee sant?:( Skit! Men bra att du höll ut in i d sista ändå så att e int va en onödig utgift i slutändan! Hoppas pollen kryar påse!

    Jag å siir framemot pleppokvällen! Ha redan smidit planer ;)

    SvaraRadera