måndag 6 februari 2012

Träning 2012

Sagt och gjort! Förklarade ju så fint min senaste motivationshöjande grej angående träning; min träningskalender. Målet var ju 8 prickar, fick hela 15 prickar i januari! Det innebär att jag är värd ngt fint hehe. Hade tänkt mej en fotbehandling, men med tanke på vad det kostar så lovade Kaj att han kan skrubba och massera mina fossingar :) Tur att man har en snäll man! 

Har inte funderat ut februaris prickantal ännu, måste blir åtminstone dubbelt upp, behöver ju lite utmaningar. Man är så jäkla bekväm alltid. Man dör ju inte av att svettas ibland. Fast iof känns ju ganska i kroppen idag efter 50 min skogtur med vild ponny igår, varav en hel del trav - innebar för mej att ruscha i djupsnö, samt en 35 min styrketräning. Köpte en 2,5kg kettlebell sist vi var och handlade. Har problem att lyfta den rakt upp med min sämre axel. Där ser man vad resultatet är om man bryter ngt och sen inte tränar regelbundet... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar