måndag 1 augusti 2011

Utekväll

Var ut med tre tjejer i lördags. Började kvällen hemma hos Josefin som är min arbetskompis Johannas kompis. Där var också hennes kusin Jennifer, som tillika är en äldre arbetskompis' dotter. Josefin känner då Jennifer för att hon handlar skor av henne då hon jobbar i skoaffär. Vilket jag också har gjort ett par gånger kom jag på sen när jag såg henne ;) Världen är liten! Nog om det...vi förfestade i hennes lägenhet, for via strampen på några och fortsatte till Sky. Där dansade vi hela natten tills stängning. Fa-an vad roligt vi hade! Bästa utegången ever tror jag! Igår gjorde jag inte så mycket vettigt, nya krapula för mej är att sova. Skulle lätt kunna sova ett helt dygn efteråt.

Idag ska jag och Kaj till Vasa för lite shopping. Väntar bara på att ihaa's ska käka färdigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar