söndag 13 mars 2011

Melodifestivalen!

Jag och Kaj betygsatte Melodifestivalen som vi alltid gör. Finska skiter vi i för alla får ändå bara 0 eller 1. I år tyckte vi dock att svenskarna hade lite udda låtar med. Vi tyckte att:
Erik Saade var bäst! Han har ALLT; utstrålning, utseendet (tycker jag iaf - inte Kaj kanske), rösten..
Danny var ganska bra. Kaj gillade honom mer än jag, lite fööör dance enligt mej.
The Moniker var OM MY GOD! Kaj ville byta kanal, jag var sådär...nåja den funkar. 
Sanna suger. Var livrädd att hon skulle vinna. Huvva....en tant i rosa klänning som skriker i'm in love. 
Swingfly var helt skum. Visste inte vad vi skulle säga om den låten. Funderade ett tag på vem den andra sångaren var men kom på att det var Christoffer från Idol (07)
The Playtones var förskräckliga. Kostymerna var hemska, låten hemsk.*RYS*
Linda var ganska bra. Typisk svensk schlager - vad mer behöver man säga?
Nicke Borg var ok. Jag gillade mer än Kaj. Men passar nog inte som schlagerbidrag. Funderar om han inte spelat i nåt band? orkar inte googla..
Sara var HEMSK!! 

Brolle inte var mycket bättre. 





3 kommentarer:

  1. Nicke e ju sångare i Backyard babies :)

    SvaraRadera
  2. ah....*pling* tänkt nästan att an hadd na ti jär me backyard babies!

    SvaraRadera
  3. Swingfly's låt e ju awesome! Så himla glad musik!
    Annars gilla jag Danny bäst, Saades låt e int alls lika medryckand! :)

    SvaraRadera