onsdag 30 mars 2011

Hairy shit

Går lite trögt med bloggandet, men vi överlevde lördagen iallafall. Jag förlorade inte bowlingen FAST jag måste bowla med vänster. Hehe råkade tappa klotet bakåt som jag alltid gör. For ut till Waild och dansade lite, men det blev ju en kortare kväll då det blev sommartid. Kanske lika bra för jag mådde pyton påväg hem... söndagen gick i sovandets tecken. 

Idag har jag städat, får allergiska utslag över allt skit som samlas överallt! hår hår äckligt hår som ligger i högar. Svart hår - katthår och mitt hår. Kalles hår och Pastillis hår. Enda som man inte kan skylla på är Kaj för han har inte så mycket hår ;) 

Ska kasta på mig arbetskläderna (håriga självklart) och ska ta Kalle i snöre och gå ut och promenixa. Han behöver skritträning för han är för tjock, men eftersom han är skolös och vägarna hala tar man det säkra före det osäkra och går istället.  Då vägarna blir bara är det slut på latandet - då blir det kärrträning för hela slanten. Då ska kusen springa :) 

Hallå du glömde håret!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar