tisdag 15 november 2011

Ensam hemma

Är nu ensam hemmafru i veckorna. Kaj jobbar borta må-torsdag. Trodde aldrig att jag skulle säga det men det är tamme f*n ganska skönt! saknar honom såklart men insåg ju att jag egentligen ALDRIG bott ensam. Ganska hemskt då man tänker på det. Hinner egentligen inte göra så mycket annat efter jobbet än häst och mat och sen sova. Eller jo, har tagit upp träningen igen. Försöker öka min kondis med Shaun T träning. Men det är en jäkla plåga. Kommer aldrig att vänja mig.... 

Hästarna mår för tillfället bra, kissorna likaså. Vi har inge större krämpor heller. Snart vankas pikkujoulu (jag håller på att bli förfinskad, ibland hittar jag inget annat än finska ord!!!) och födelsedagsfest. Råkade klicka hem två klänningar från Nelly... Menar skicka tillbaka den jag gillar minst. Få se hur det blir med det. Farlig sida det där, finns klänningar att dö för. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar