måndag 23 maj 2011

Lite kvällsfilosofi

Nyss hemkommen från ett ganska stressigt kvällskift. Sitter framför datorn och kopplar av med ett vitt vin glas - på en MÅNDAG! men gott är det :) Även om jag svär över jobbet ibland är det ganska roligt då det kommer till kritan. Trivs bra med alla (de flesta) tanter på jobbet. Gillar ju att snacka så (no shit) så det finns alltid nån att prata med. Skulle nog bli galen att vara hemma..fast jag ibland tycker att jag vill bara vara ledig. Skulle jag vara rik skulle jag jobba 50%.

Fick höra en knasig sak om jobbet idag. Vi har ju nån kampanj nu att käsihygiena är så viktigt - såklart. Det är förbjudet med nagellack, ringar, klockor. Har nog varit länge men många har inte brytt sig. Nu är det tydligen förbjudet att använda brun-utan-sol!! Nån på jobbet påstod alltså detta, måste kolla upp själv. För att det klottar ner våra vita arbetsdräkter!! Isåfall får jag sluta sminka mej också för när man drar av sig den snäva paiton så kommer alltid lite foundation med... tänk om man skulle få sparken för användande av BUS! haha

YOU ARE FIRED!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar