lördag 2 oktober 2010

Vad göra idag??

Borde softa eftersom jag ska jobba 2 nätter.. Har just ätit en god (nåja) och näringsrik frukost, kanske man ska ut å motionera lite. Är på diet, vilket innebär inget godis, bakverk, alkohol, socker, mjölkprodukter och jäst. Har nog aldrig ätit så mycket grönsaker i mitt hela liv! Å aldrig har jag i mitt hela liv drömt så mycket om att få hugga tänderna i nåt sockrigt å mumsigt å skölja ner med en stor kaffe! Får nöja mej med örtte och riskakor en tid. suck.

På IKEA köpte jag annars en helt underbar vas, i GULT! samt mikrobyttor, ett vitt plåtämbare att ha smutstvätt i, en "spindel" (ser ut så) att hänga upp nytvättade sockar på, ljus, äggskärare åt morsan, tvålpump och några vispar. Inga direkt spännande saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar