torsdag 30 september 2010

IKEA

Igår var vi alltså till IKEA. Tog Nissan å släpkärran och for iväg kl 7. Färden gick bra, inga problem fast jag aldrig kört med bilkärra. Johanna skulle ha en massa stora grejjer så vi gick först till lagret och hämtade upp allt. Baxade in allt i bilkärran och påbörjade shoppingrunda 2. Jag slog rekord i "handla-lite-på-ikea", spenderade ynka 50 spänn! På väg hemåt missade vi anfarten till Vasa vilket resulterade i lite panik. Jag höll mig faktiskt lugn och bytte plats med Johanna...efter lite jyckel kom vi oss ut mot Vasa. På väg hem fick vi nita för 2 älgar, en i Tölby...huvva.... har sett mååånga älgar nu på sista tiden. Hemma var vi först vid halv tie, låång dag!

Idag har jag bakat muffins åt Kaj, chokladmuffins med cappuchino (hur i h-vete stavas det eg??) glasyr. Tydligen goda! :)

Nu kollar vi idol, Kaj gillar Geir....jag hejjar på Jimmy kanske? Minnah var också skitbra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar