måndag 25 oktober 2010

Lördag

Var ut med Maria å Jussi till Kantarellis på finmiddag! Aldrig varit dit men det var klart värt priset! Jag åt kalv som var fylld med skinka och senapscreme, auraostsmör, rödvinssås + rösti. Kaj åt nån biff med klyftpotatis och gräddig sås. Till efterrätt kaffe och glass. Tyvärr tog jag inga bilder men det var både fint å gott!

Tänkte få lite panik innan vi for ut. Har köpt nya linser, färgade sådana. Kastade bort det sista paret av mina gamla INNAN jag provade de nya. Vilken miss! de passade inte mina ögon alls, ser dimmigt när jag blundar. Men vad gör man, inte far man ut å äter med glasögon! *huvva* ska till stan idag å kolla om det finns mina styrkor i lager!

Det värsta av allt var att det inte ens märks nån skillnad på färgen, alltså var det inte ens värt att se lite dimmigt. (herregud vilket i-landsproblem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar