torsdag 5 augusti 2010

Lite shopping piggar upp ens dag

Insåg att jag måste inhandla nya partyskor. Sagt och gjort! Var in via Andiamo och köpte mej ett par nya pjuck! Lite vääl höga enl mej (9,5 cm), men ack så snygga! och ovanligt bekväma. Framdelen är platå som dom var väldigt stadiga.



Sen köpte jag nån förhoppningsvis mirakelkur till mitt trollburr!! Försöker spara, men varje gång jag är till frissan ryker alla cm jag sparat - bara för att topparna är så slitna :( å jag som t.om. sparar på att använda plattis och går ut offentligt med just TROLLBURR! Köpte också en ny mascara. Tror jag haft den förr, men i black. Nu var färgen Diamond black...vad det är för färg då sen.

1 kommentar:

  1. Snygga pjucks du! Hur e de med dej findus? nu saknar jag er, riktigt ordentligt också!!

    SvaraRadera