torsdag 26 augusti 2010

Lazy days

Känns enormt trööögt att komma upp ur sängen. Måste vara den underbara hösten jag snackade om..*vissel* Höstdepp lider jag inte av men morgontrötthet. Hur f*n ska jag orka upp nästa vecka halv 6 tre mornar i sträck?

Semestern har förflutit lugnt, som jag sa åt Kaj: har typ endast stått i köket och kokat/bakat eller suttit framför datorn. Men undantag på några träningspass. Igår bakade jag en rulltårta fylld med vitchoklad, grädde och lime. Idag bakar jag ännu en gång korvpaj (blev ju så gott sist). Har varit ut på en iskall cykeltur idag, håller på att utforska Molpes alla små skogsvägar, där jag tänkte rida sen. Idag hitta ja en riktigt perfekt väg som säkert kommer att utnyttjas sen när jag skaffar häst.

Har hittat en alldeles UNDERBAR blogg som jag är smått beronde av, nej den handlar inte om hästar utan om SMINK! jaa..detta som man inte kan ha för mycket av (förutom skor då). Blir så inspirerad, synd att man håller på att spara pengar... Besök den: http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar