torsdag 29 juli 2010

??

Är dålig med att uppdatera, men int händer det nåt intressant nu just. I lördags var jag och Petra ut på stan, hade riktigt roligt. FAST vi var till Waild (stavas det verkligen så??) och HulluPullu. Kände mej dock som den stackars lilla svensken som inte fattar allt vad som sägs ;) Söndagen tillbringade jag i soffan och bytte bara kanal mellan tvprogrammen..

Har även börjat jobba. Måndag var jag helt slut, tisdag var lite bättre, igår var jag helt död på jobbet. Skulle kunnat somna sittandes! Var sen på ridlektion, vilket inte gick sådär jättebra, men tar nya tag nästa vecka! Nu har jag denna vecka tre kvällsskift framför mej. På lördag ska jag å gullegubben till Alastaro och titta på bilar som slirar. Typ. Men jag behöver endast offra mej en gång / år, så det är lugnt..

1 kommentar:

  1. Jo, det stavas nog Waild, men HulluPullo skrev du fel, höhö. Kanske vi ska träffas naa nu?! Har ni na tid ti kom ti stan följande helg??

    SvaraRadera