måndag 21 juni 2010

Ich Tu Dir Wer

Igår var Petra & jag till Provinssi å såg Rammstein. Jättejättebra!! Det var passligt med folk, vädret var ok, enda som egentligen saknades var en kall ... cider. Men av den sorten hade jag fått tillräckligt av i lördags. Rammstein hade en skitbra show, eld som spruta, raketer som smälld. Till Pussy låten så satt han på en jätte lång k*k eller... RAKET som spruta ut vitt såpa å sen nå pappersstimlor. Spela in nå på telefon men jag e så oteknisk så jag fick inte det överflytta till datorn ;) ska försök sätt in en video sen om det funkar.

I lördags var Michaela, Petra och jag ut till Sky å sen till Fontana. Måste säga att det är länge sen man ha dansa så mycket. Fötterna va helt sönder, tog ont bara att stig upp på söndagsmorgon. Vi käka först vi Petra (räk & avokadoröra, kyckling & pannacotta till efterrätt) å grunda me liiite vin.. Som sagt vi hade jättekul! Märks att jag varit hela veckoslutet med Petra å prata finska. Imorse i sömnen sku ja fråg Kaj nånting men det kom på finska...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar