fredag 18 juni 2010

Helg planer

Idag var jag som vanligt på ridlektion :) Yess va de e kul! Har verkligen saknat att RIDA! Inte bara sköta sjuka hästkräk eller betala för den delen...ska rida nu ett tag så måste jag skaffa en ny pålle. Kliar i fingrarna redan, men jag tycker det är bäst att vänta lite. Får kanske hit 2 hästar på nån veckas sommarbete. Hagen behöver trimmas lite, fåren äter för lite. Speciellt nu då stackarna är sjuka. Fick en ny dos medicin idag, den andra bet inte på.

Imorgon ska jag med Petra och Michaela ut på stan. Sen på söndag blir det Provinssi och Rammstein. Sen är det midsommar nästa vecka. Först har jag två nätter - torsdag och fredag. Sen firar vi i vanlig ordning med Tommy & Sabina. Hoppas på fint väder!

Denna topp ska jag ha imorgon! :) Köpte ett par ljusa jeans från Stocker till..

Lulu Lace L/S Long Top SEK 179, Only - NELLY.COM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar