torsdag 13 maj 2010

Viro here I come!

Summa sumarum av veckan som gått:

-Vi lärde oss en läxa i måndags: var beredd på att allt kan hända. Vi fick punka på hästtransporten 30km från mål, såklart utan verktyg. Dessutom stod vi på en väg med endast skog runt, med bara större fordon som svichade förbi. TUR att hästarna är lugna annars hade de väl sparkat sig ur transporten. Till slut fick vi en dam stannad - de ska va tjejer i honda ;), kaj bytte däck och färden fortsatte. Blunders hovar var ok.
- Jag har blivit förkyld så mitt joggande är på sparlågan. Skit hur ska jag hinna träna upp mig på 5km?? och nästa problem är 80-tals jumppa kläder. Va ska ja ta? body över hemska skrikleggins och benvärmare??

Jag far till Estland idag. Värmebölja som de ska vara, +25. De blir varmt i bussen, hoppas den har AC.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar