fredag 21 maj 2010

Rida!

Jag var på min första ridlektion i Pörtom idag! Det var verkligen RIDNING från första sekund till den sista. 1h ordentlig träning. Men ridläraren var jättebra! förbättrade massor redan efter en lektion. Hästen dock var ett annat kapitel. Säkert jättetrevlig, men huh jag skulle aldrig köpa en sån. Stor och brun älg som såg spöken i var buske (i manegen). Rena motsatsen till Blunder och Pörran!! Säkert bra att vänja sig av med kolugna pållar, inte sagt att man hittar sånadär filbunkar mera!

Iaf är jag jättenöjd! Roligt att äntligen kunna rida, även om det vore roligast att få rida egen, men man kan inte få allt här i livet!

2 kommentarer:

  1. Ha du vuri ti hede nya?? Läst om nain i kustnytt skom sku buri hald ridskola i pörtom... Jag kommer gärna me naingang :)

    SvaraRadera
  2. jo e va no he. ska böri rid varje fredag nu...

    SvaraRadera