måndag 31 maj 2010

Lönedag

Idag har jag varit och shoppat lite. Lian fyller 4 idag och hade kalas så jag handlade present åt henne, men även åt morsan som fyller imorgon! Lian fick en Hello kitty tavla och en leksaks kaffekokare. Den var väldigt populär. Vattnet rann igenom som i en riktig kaffekokare. Lian kokade kaffe åt papp, som gladerligen drack allt.. Sanna hade gjort smörgåstårta och vanlig tårta. Gott! Tack Sanna! Bara en sak som saknades hälsar kaj - banan ;P Mamm fick en blomma i brist på annat.

Köpte en jättefin prydnads cykel från prisma. Ska köpa fina blommor att sätta i korgarna sen. Tittade på den redan förra sommaren, men var lite snål då. Idag är det ju lönedag och med alla räkningar betalda kan man ju unna sig nåt nytt.. Köpte även lite basilika, oregano, timjanfrön som jag ska sätta i rabatten. Färska örter är mums i sommarmaten!

En bild på Kaj för han är såå fin i sin nya skjorta från H&M :) Jag själv i min nya kavaj. Nej jag har inte klippt mej, bara uppsatt för att det var så fluffigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar