söndag 25 april 2010

Partaj

Igår var ett gäng tjejer ut och festade. Vi käkade lite först vid Petra; nachosgratäng och sen kladdkaka och glass till efterrätt och drack lite vin. En del av oss for sen vidare till Sky. Där var mycket folk och från början av kvällen spelade de bra musik. Sen fick vi nog av skiten och for till Fontana istället. Gamla sidan på Fone är ju alltid bra :) Var nog helt nöjd sen när jag och Petra traskade hem, förståss med ett stopp via grillen. Sov som en stock och så kom Kaj å hämtade mig. Har varit ute ett par timmar och rensat upp i hästhagen, en massa gammalt hästskit och avgnagade pinnar..

Eftersom jag aldrig tar bilder på mig själv så fotade jag outfiten i efterhand! Hittade en söt klänning/lång topp på H&M - lite vid uppe bara så den rasade över ena axeln stup i kvarten. Hade svarta strumpbyxor till, en svart kort jacka från Gina och mina svarta stövletter.



Nu är det bestämt! Vi ska få lite till husdjur till sommaren! Nämligen 3 st får ;)

1 kommentar:

  1. Hör att vi får komma till er på "exkursion" och titta på alla djur i sommar :)

    SvaraRadera