onsdag 21 april 2010

Kaos?

Igår var jag på min första ridlektion på länge i Böle (Korsholm). Jag red en stoor finnhäst, funderade först hur tusan jag kommer upp, men man är nog vig än fast det är länge sen sist! Det var jättekul trots att jag saknar mina ridmuskler, blev trött väldigt fort. Benen var som spagetti när jag hoppade av pållen.

Var helt död igårkväll, hästarna måste matas direkt jag kom hem från ridningen. Föll typ ner i sängen halvdöd. Det var jag också imorse tydligen. Satte av mobilen och somnade om, vaknade med ett ryck 6.15. FAAAN!! Kaj samåkte med en arbetskompis så han for 10 min senare. Jag fick mata hästarna själv och kom väldigt mycket försent! Kaj hade laddat mitsun igår morse och satt en extra acku under huven på bilen, förståss fast i väggen. Detta har jag inte märkt utan backat ut och släpat skarvsladden med längs gården... Tydligen hade även ackuns sladd hängt ut ur huven och flugit omkring då jag kört i ilfart till jobbet! *vissel* TUR att inte huvven for upp eftersom den inte var ordentligt stängd.

Allt går som smort idag tydligen. Ska ut på en joggtur ikväll, bryter väl foten då! Lagom till helgen då vi är ett gäng tjejer som ska ut och partaja. Ska käka middag vid Petra först och sen blir det Sky. Självklart måste jag inhandla nya kläder, det gjorde jag i måndags.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar