lördag 16 mars 2013

Veckan som gått i bilder

Hästarna älskar solen
Häst i snöstorm
Halva gården är fortfarande oskottad. Stackars Kaj som kommer hem...
Fjortisvarning! Hängde med svärmor & co till Waskia igår

Vilken speciell vecka det har varit. Först snöstorm och nästan 50cm snö, svinkallt några nätter. Sen solsken och underbart vårväder. Nu njuter man! Kalle och jag var på nästan 1,5h ridtur igår. Satt som ett fån och flinade i sadeln, var så härligt väder. Kaj är fortfarande borta, fick mess från Sverige. Stackarn är krabbis. Var tydligen ut på några igår. Jag mår bra trots utgång igår till Waskia. Blev lite spontan grej.. Egentligen inte alls min typ av musik, men måste erkänna att det var roligt att dansa. Tomas fick agera lärare de första låtarna, sen blev jag uppbjuden och dansade flera. Med varierat resultat haha ;) Enligt vissa utan-att-nämna-namn saknar jag taktsinne??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar