fredag 22 mars 2013

Vanliga veckan

Sorry för bloggtorka. Var så lätt att blogga från morsans laptop jag lånade då de var i södern. Den stationära måste knäppas på, fundera länge... 

Veckan har bestått av jobb som vanligt. Onsdag var jag ledig. Jag och Kalle var ut på tur ensam. Var helt blöt av svett innan vi kom igenom rundan. Då vi är ensamma ser Kalle ponken spöken i buskar eller kör glädjebockningar i trav så man halvt flyger av. Men envis som synden var jag så nej jag hölls på. 

Igår var jag superduktig. Direkt efter jobbet körde jag ett brännande 35 min träningspass för mage och rygg. For ut och rida sen 1h med mesta dels trav (parering igen för hoppande och skuttande häst). Väl hemma fick jag ett ryck och började städa ur skrubbar! Kasta 6 st plastpåsar med gamla kläder. Varför fan sparar man gamla urtvättade t-tröjor och noppiga stickisar??

Hela köket var upp-å-ner


 

Var in via Vasa idag (jobbade i Malax) och spontanhandlade nya skor, drack kaffe på kafe' med morsan och köpte hem lite mat och alkohol tills imorgon då vi får främmande. Njuter mest av att få vara LEDIG! Jag-vill-vara-ledig-ledig-ledig-bara-sitta-brevi-brevi-brevi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar