söndag 2 december 2012

Nya tag - nya upplevelser

Efter nästan 3 månader paus blev jag bloggsugen igen. Har inte alls varit roligt att blogga, har med flit hållt mej undan och inte ens tittat in och kollat om ngn läser. Sorry ni som läst då jag inte uppdaterat mej på länge!

Efter min 28-års dag för ngn vecka fick jag nån sorts... inte vet jag aha upplevelse heller men livet känns ljusare nu än för t.ex. ett år sen eller så kort som några månader sen. Det går bra på jobbet, hästarna mår bra (shit vågar man skriva detta), ridningen går BRA och är ROLIGT - ngt som har kännts öken en längre tid, styrketräna på gym gör jag 2 ggr/vecka och det är ngt som jag längtar efter. Skulle klämma in mer men har inte alltid tid beroende på hur arbetslistan ser ut. Vintern är på kommande, den bästa årstiden trots att jag fryser röven av mej varje år... ;) 

Jag har börjat gilla konstiga saker också. T.ex. JULSAKER och TOMTAR!! Trodde inte mina egna ögon då jag klickat hem 3 set med julgardiner från Jotex. Igår handlade jag julfilt, julstjärnor till fönstret och en helt underbar tomte. Nån tomte freak lär jag väl aldrig bli men liiite mysigt är det ju med jul! 


Tur att julens färg är röd - passar bra in i huset vårt

Vi var ut på en ridtur i körden imorse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar