onsdag 4 juli 2012

Vi flyter med

Fortfarande e vi på semester. Börjar bli vana njutare nu. Varannan dag turas vi om att stiga upp tidigt och mata djuren. Jag kan utan problem sova 12h per natt. Ingen aning hur jag ska börja orka stiga upp sen till jobb?

I måndags fick vi besök av en arbetskompis och hennes son som var på husesyn. Som vi städade före, har nog inte varit så fint här på läänge tror jag. Sen tog vi lunch på Mölle. Första gången i år vi var dit kanske... ;) Tittade på när sonen badade. Jag och Kaj frös. Huvva måste vara typ 15 grader i vattnet. Galna barn som simmade!!

Idag är vi på väg till stan för lite shopping. Ska och provköra en ny(are) bil. Min Honda ska så småningom bytas bort mot ngt större. Ska spendera lite semestercash, passa på nu då man har en slant extra. 

Blir Wasalandia imorgon med Lia. Ska man våga sig i Piratskeppet?? :) Misstänker att jag fegar ur, tycker att vattenstockan är för läskiga. Usch vad man blivit feg!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar