fredag 20 april 2012

Vad vi pysslar med

Eftersom vissa läser bloggen (hej ni) för att veta vad vi pysslar med i urskogen så tänkte jag uppdatera er: Förra helgen i lördags stod Kaj på en stege och tog emot 65st höbalar från en bil. Fint väder var det och vi passade på att sola lite. På kvällen åt vi chips och drack cider och kollade Mission Impossible Ghost Protocol. Somnade jag tyvärr nästan i slutet. FAST jag egentligen älskar såna här filmer. Skyller på att huvudrollsinnehavaren inte var snygg nog hehe. 

I veckan har Kalle blivit jagad av en gråhund som trodde att han var en älg. Jag sprang efter hunden med ett spö... tillslut fick vi infångad hunden och Kalle stackaren lugnade sig. Vi red lektion i tisdags och jag fick äntligen rida igen efter länge uppehåll. Har skrittat några gånger barbacka med det är allt. Nu ska vi bli fit for fight igen till sommaren. Tjena sommar! Hoppet lever om att det faktiskt blir en sommar i år också. Femtielfte-gången-det-snöar-och-smälter. 

Nu i helgen är det jobb och inget annat. Då behöver man iallafall inte fundera vad man ska göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar