söndag 8 januari 2012

Sköna helg

Typ världens skönaste helg på länge. Motion, frisk luft och många sovtimmar. Spenderat fredagskvällen med min familj (Sara gör ju ett snabbt besök nu) och sen igår med Kajs familj. Fredag var vi ute på kärrtur med ponnyn, igår var vi i skogen och vandrade. Känns i mina lår och vader av att ha gått i djupsnö.

Försöker börja träna igen. Är som sagt en periodare, men mitt mål är att ALLTID träna. Har offrat en väggkalender (endå en trist från facket), bestämt att för allt jag gör t.ex. gym, promenad >30min, springa får jag en prick. Såklart i olika färger för rolighetsskull. Sen är mitt mål i januari 8 prickar. Det är såklart PLÄTTLÄTT, speciellt då jag efter i dag har 5 prickar. Det betyder att jag ska unna mej ngt roligt, så i februari ska jag på fotvård! :) Om jag tränar 3 ggr till vill säga. Hur många prickar februari ska ha har jag inte bestämt ännu...Kan ju inte starta alltför hårt, då skiter det sig bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar