söndag 14 mars 2010

Vill ha!

Jag är nog något av en shoppaholic! Har ett enormt sug efter saker som tyvärr inte går över fast jag köper den! Nu just har jag en del projekt till huset pågång. Tänkte göra nån målning/väggord ovanför speglarna i hallen. Är så tomt där. Sen försöker jag hitta nån fin skylt till vår "trapphylla" från ikea. Ska susa in via IN nån dag nästa vecka. Dessa från Ellos tycker jag är fina, har tittat på dom länge men tycker att de är liite för dyra (40€). Tänkte sätta nåt fint ljus i och nån växt.



Gillar att titta på folks hem, styleroom.se Blir oftast inspirerad för folk har så underbara hem!

Nu tycker Kaj att jag borde göra nåt vettigt istället så jag ska gå ut och hjälpa till med hästarnas hem, vårt stallsprojekt. Hoppas sadelkammaren är färdig till sommaren så jag får inreda och måla lite där :) Få nån ordning på alla hästprylar, har allting huller-om-buller kastat i ett rum nu. Ser fult ut och så hittar man inget man ska ha! I sommar ska också vårt hus och stallet målas. Härligt så slipper man den fula senapsgula färgen som osar 70-tal *ryser*.

Projekt imorgon är att kasta in hästarna i hästsläp och köra upp till Kaustby och undersöka Blunder. Hans hovar bråkar som sagt. Förhoppningsvis hittar dom felet så att han kan börja vara ute mera. Stått i box nu i snart 4 v.

1 kommentar:

  1. Ja håxa att tejde skyltan du sko ha vila ha kona händ att ja ha sitt på hantverksboden i malax å. Du sko ju kona sväng in tär via å. Tär hittar du sekert en hel del + att du sekert får en massa nya idéer på na nytt du ska ha laga :D

    SvaraRadera